NovinTeyf
 
 
Skip Navigation Linksصفحه اصلی  >  خدمات



مشتریان محترم می توانند از طریق سامانه ی خدمات، گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاههای خریداری شده را پیگیری کنند. با وارد کردن شماره سریال دستگاهی که برای گارانتی یا خدمات پس از فروش به شرکت ارسال شده است از وضعیت آن می توانید مطلع شوید.

حمل دستگاه به محل شرکت و هزینه های مربوط به حمل و ارسال به عهده ی خریدار می باشد.



لازم به ذکر است موارد ذیل شامل گارانتی نمی باشد:

  • خرابی ناشی از ضربه، تماس با مایعات و اعمال ولتاژهای بالاتر از مشخصات کاری دستگاه.
  • خرابی ناشی از اتصال آداپتور یا تجهیزات جانبی متفرقه.
  • خرابی ناشی از شکستگی کریستال آشکارسازهای سنتیلاتور.
  • خرابی ناشی از پارگی پنجره ی آشکارسازهای گایگر مولر.
  • مخدوش بودن برچسب گارانتی.
  • لوازم مصرفی مانند کابلها، سوکتها و کانکتورها شامل گارانتی نمی باشد.

 
 
Designed by Novin Rocom